Sent fredagssvammel

Vem åker ut ikväll? Jag har verkligen ingen aning, men jag hoppas på mes-sångaren Rabih eller Erika. Jag har inte fastnat för Rabih och hans mesiga toner och tramsiga leende en enda gång. Erika tycker jag inte heller håller måttet tyvärr.. Men men, om en liten stund vet vi..

Igår hade jag fikabjudning här hemma. Jag bjöd på en citronpaj som tillslut blev bra trots enorm stress med 100 bollar i luften samtidigt. Det var väldans mysigt att sitta ner och prata när vi inte setts på så länge ♥

Jag vi fick fina presenter i försenad förlovningspresent. Om jag hade vetat att man skulle få så här många fina presenter när man förlovar sig så hade jag definitivt gjort det fler gånger. Men nu blir det ju inte så. Tomas är min man. Så det så. Vi fick en skål och en ljusstake i fattigmanssilver som är min nya hang up. Jag fullkomligt älskar den här typen av grejer och blandar hej vilt med lite mer moderna grejer. Av mamma (som åxå var bjuden på fikadejten) fick jag bokstäver (kombination HEMMA - från Village) bara sådär för att hon kände för att ge mig nått. Jag blev jätteglad. Jag har inte vågat mig på att klistra upp massa väggord på våra nytapetserade väggar om man skulle ångra sig och då passar ju de här mycket bättre!!

Nu - back to soffan och IDOL. Men innan dess, tvätta av smink och borsta tänder så är det bara att krypa ner i sängen och sova ända tills imorgon med en liten sovmorgon som belöning efter en hårt arbetande vecka!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0