Shoppingtips

Jag måste bara tipsa om en sida på nätet som jag beställer hårvårdsprodukter ifrån. Sidan heter Baresso. De har bra priser och om man beställer för över 200 kronor bjuder de på frakten. När en produkt jag beställt för ett tag sen inte fanns ringde de upp mig och talade om detta samt erbjöd en annan dyrare produkt till samma pris.

Igår kom det ett paket med två produkter jag beställt varav den ena gått sönder under frakten, den hade fått en buckla och locket gick inte att öppna och stänga ordentliget. Jag mailade till dem och det kom svar med nästan en gång att de skickar mig en ny. Det är service tycker jag och sånt gillar vi. Så nästa gång ni behöver nytt schampoo eller så spana in den här sidan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0