Stank!

Det kommer på en tjej på bussen och sätter sig bredvid mig idag när jag skulle hem från jobbet. Och herre, det säger jag, jag har aldrig i hela mitt liv känt en människa som fullkomligt STINKER cigarettrök på samma sätt som hon gjorde. Jag hade likagärna kunnat suttit med näsan i en askkopp. Det var avskyvärt! Och då har jag ändå rökt en och annan cigarett genom åren. Men det här, jag har aldrig någonsin upplevt det här tidigare. Varför skulle hon sätta sig bredvid mig (förmodligen för att bussen var knökfull och det inte fanns så många andra lediga platser, men ändå!!!). Jag trodde jag skulle spy. Har vädrat min jacka ute ett tag så jag inte riskerar att den luktar rök nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0