TV

Och så var det då fredag igen! Var det någon som såg Inlåst på TV4 igår? Så tragiskt men samtidigt bra att testa vad de går för. En stackars kille som inte ens stod ut ett dygn innanför murarna, hur ska han klara sig om han åker dit "på riktigt"? Sen blev de inte så kaxiga när de äldre fd kriminella killarna kom infarandes och tog över deras sängar. Jag blev nästan illa berörd när jag hörde Dennis mamma berätta om att han tagit strypgrepp på henne en kväll när han var hög, fy så hemskt.

Ikväll är det så IDOL. Känns faktiskt lite tjatigt den här veckan med alla kval hit och dit och att alla utom en åker ut ikväll. Och samtidigt som jag kommenterar detta måste jag ju kommentera Camilla igår. Jag dog en smula och skämdes lite för hennes skull. Guuuud så pinsamt, att hoppa på Jidhe på det där sättet och sen få info om att hon inte gått vidare. Jag hade aldrig mer vågat visa mig ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0