Varde ljus

Hemma från stan och fikan. Tyvärr var inte vädret det bästa. Camilla och jag bestämde oss för en eftermidddagspromenad så hon hakade på hem till mig men när vi kom hem hit så ösregnade det så vi ställde in promenaden och satt och snackade istället. Jag köpte en lampa på stan till fönstret i vårt stora rum. Inte vardagsrummet utan en "yta" som hänger ihop med köket. Jag har letat efter hängande lampor som en galning och nu hittade jag äntligen en som jag tyckte passade. Den är från Markslöjd och ser ut som på bilden bortsett från att den jag köpte har rökfärgat glas och inget annat. Den är absolut inte "kopparfärgad" som den på bilden men jag hittade ingen annan. Nu sitter jag bara och stirrar på den och kan inte bestämma mig för om jag ska ha en eller två. Jag tror det lutar åt två så jag får ringa till butiken på måndag och be dem lägga undan en åt mig som jag kan köpa. Hoppas hoppas nu att de inte tar slut. Det ser nog för lite ut med en....


               
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0