Hiss eller diss?



                                                 

Blir man inte sugen på nya skor när det blir höst? Sen vi flyttade till hus har mitt shoppingkonto sjunkit med ett antal procent men ett par höstskor behöver jag. Jag funderar nu på ett par skor med klack. Jag som aldrig använder klack annars. Nån gång måste vara den första. Jag tänker mig några liknande dessa på bilden. Vad tror ni, hiss eller diss?? Ska jag våga kilklack? Ska jag våga klack över huvud taget? Mina högsta vinterstövlar har väl en klack på sisådär 3 centimeter. Ska jag leta efter sånna här skor??

(skorna på bilden finns hos HM)


Kommentarer
Postat av: jenny karlsson

Go åsa Go åsa!! Jag röstar på lite klack :) Kram kram

2009-09-15 @ 17:20:44
Postat av: Åsa

Haha! Tack! Kanske jag äntligen ska våga lite klack. Kram

2009-09-15 @ 18:37:13
Postat av: greta

du har så många

2009-09-15 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0