T.G.I.F (och som vanligt fattar jag INGENTING!!)

Alltså. Fredag igen. Och som vanligt fattar jag INGENTING! Vart fasen tog den här veckan? Känns som om jag inte hinner med. I vanlig ordning alltså! Mötte upp Tomas efter jobbet för att (som vanligt) handla på MAXI på fredagseftermiddagen. Och som vanligt, var vi inte ensamma där kan man säga. Tog en nummerlapp till scharken (jag vägrar köpa "plånboksförpackat" pålägg typ skinka) och hade nummer 25 och det var 12. Men jag väntar gladeligen. Tyvärr höll de på att bygga om på MAXI just idag så man fick liksom slå sig fram.

 Men nu är vi hemma efter att ha gått 4 kilometer till bilen, ni vet, jag har bloggat om det förrut. Tomas ställer inte bilen i NÄRHETEN av de andra bilarna och ABSOLUT INTE någonstans där en barnfamilj kan ställa sig med sin bil. Nej, Gud förbjude!! I bilen spelade Tomas Roy & Roger har en mack ihop på högsta volym samtidigt som han vevade ner rutan så att hela stan hörde. Jag själv dog en smula och la mig ner på golvet....

Kommentarer
Postat av: stina

Ååh.. stackare, men jag tycker också om att parkera så långt bort från all befolkning av något slag ;)Visst, långt och gå.. men då slipper man backa på massa småglin som går omkring. Tänk och ha det på ens samvetet?

2009-09-19 @ 18:43:28
URL: http://stihaljoh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0