Skridskor eller inte?

Igår var bästa kvällen på länge. Jag ÄLSKAR Let´s Dance. Det är fan mitt bästa TV-program alltså. Till och med Tomas satt kvar och såg nästan hela programmet. Kanske mest för att jag vägrade, fullkomligt VÄGRADE att vi skulle se nått annat. Men åhhhh vad jag älskar när de dansar. Jag tyckte många av dem var duktiga för att vara första gången alltså! Nu längtar jag redan till nästa fredag ;)

Idag funderar vi på om vi ska gå och åka skridskor på sjön här nedanför. Eller det kanske mest är Tomas som funderar. Jag har redan sagt att jag hänger på men jag tänker inte åka. Jag har alltid åkt på killskridskor innan men de är borta och nu finns bara ett par tjejskridskor kvar och de har de där jäkla taggarna längst fram som gör att man inte kan åka ordentligt. Vi får se. Tomas har fastnat framför Simpsons på TVn så jag får se om jag får honom därifrån....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0