Filmkväll

Nu är jag hemma från stan!! Det blev en maratonfika. Först fika och lite senare lättare lunch. Men så fanns det åxå en hel del att avhandla ;) Gick en sväng på stan och spanade lite. Gick in på Village och trodde att jag skulle dö!! Shit vad mycket fint. Inspirationen bara flödar just nu så jag tänkte ta tag i köket och fixa lite vårfint där medans jag väntar på att Tomas ska komma hem från skogen. Tror att han dyker upp vid åtta-tiden så då blir det käk och hyrfilm. Har hyrt På smällen. Blev så sugen på att se den när JennyG pratade om den idag..
 

                                                 image495

Har även en grej som jag bara MÅSTE ta tag i. Mitt lilla bord som jag fixade hemma hos farmor i somras är inte särskilt stabilt. Gissar på att jag kanske inte har skruvat åt ordentligt så jag måste vända på det och verkligen skruva fast benen.. Rätt vad det är kanske det ligger i en hög på golvet. Fast det gör inte supermycket. På vinden står ytterligare ett bord med perstorpsplatta som Tomas fick ärva av sin farmor när hon gick bort i höstas.. 

                                               

Kommentarer
Postat av: Mia

Den filmen e jättebra :-)

2008-02-02 @ 17:11:06
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh vad skönt att höra!! Då vet jag att jag har nått att se fram emot ikväll!!

2008-02-02 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0