5 saker just nu...

Jag lyckas alltid att fasta vid vissa saker. Sen håller jag tag i dem så hårt det bara går ett tag framöver. Sen tröttnar jag och går vidare. Dessa fem saker klamrar jag mig fast vid just nu:

A-linjeformen på toppar och klänningar. Gud vilken bra modell! Varför har det dröjt så länge innan den blev modern? Nu har nästan alla mina toppar den modellen!!

Stora väskan. Hur bra som helst. Nu kan man bära omkring på massa nödvändiga och onödiga prylar. Jättebra! (och ibland jättetungt med, eftersom ju större väska desto mer grejer...)

♥ Bodyshops nya bodybutter grape. Luktar underbart gott. En variant som jag definitivt kommer att köpa fler gånger!!

♥ Schampoo från Graham Webb. Luktar supergott. Dessutom verkar det bra på ett slitet hår!!

Sahara Hotnights. Lyssnar på dem jämt. Sambo Tomas hotar med att flytta! "Ame gör det då! Vi får väl bli särbos då, fall du inte kan stå ut med att lyssna på lite sahara då och då (läs: ca tre timmar varje dag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0