Äntligen nya skor

Ännu en otroligt effektiv dag. Detta börjar bli en (o)vana. Är hemma på en liten lunchrast på ca 1 1/2 timme.. Och på den rasten har jag hunnit att köpa ett par skor. Så himla söta. Tyvärr hade jag ångest och visste inte om jag skulle ha de svarta eller de röda. Men det fick bli de svarta. Om de sitter bra skickar jag efter de röda med. Bara en liten grej att oroa sig för. Har aldrig shoppat skor på nätet förrut, och just nu är jag lite orolig för storlekarna. På hemsidan stod det att det var "normala" storlekar. Vad sjutton är det? Vad är normalt när det gäller skostorlekar, liksom. Det är ju inte direkt så att det finns nån lag som har bestämt att ett par 38:or ska vara just så stora.... Aja, håll tummarna och wish me luck för att de passar.... (tyvärr funkade det inte att spara en bild och klippa in, men klicka på länken så ser ni hur mina nya skor ser ut!!!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det brukar bli dyrt när man har jobb nära stan o kan handla på rasterna=)

2007-04-24 @ 12:57:02
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, jag instämmer. Det är livsfarligt. Och eftersom min nya hobby är att shoppa på nätet så är det i princip livsfarligt att vistas i närheten av en dator med uppkoppling....

2007-04-24 @ 18:10:05
Postat av: Sofie

Fina skor! Jag har fyndat ett par nya svarta lackskor idag för 199 pix! Inte så dåligt alls:)Jag beställde skor från asos dom var tyvärr lite små till mig som tur var kostade dom nästan ingenting så det gjorde inte så mycket så nu ska jag skänka dem till någon med lite mindre fötter än mig:) Hoppas du haft en bra dag i solen!

2007-04-24 @ 18:11:34
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Oj, precis det jag är rädd för.. Att de ska vara för små alltså.. Värsta fyndet med lackskor för 199:- VILL ÅXÅ HA!! Synd att man bor i en håla där utbudet på skor inte är alltför stort...

2007-04-24 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0