En trevlig överraskning

Beslutade oss för att sluta tidigt idag. Så här är jag, hemma redan. Känns helt underbart. Nu har jag över en veckas ledigt från X-arbetet.. Fast det kommer nog inte att bli så. Antagligen kommer vi att snegla lite på det då och då, och komplettera lite hit och dit. Men men, det känns i alla fall grymt bra att det är påsk. Även om jag (kanske enligt många) sålt min själ eftersom jag ska vara barnvakt åt mitt underbara gudbarn HELA påskhelgen.. Men men, vad gör man inte för sina vänner??!?

Så till den glada överraskningen. Fick en utbetalningsavi med posten idag. Pengarna kommer från skolan. Har fått tillbaka en del av de pengar jag fick lägga på busskort när jag gjorde min sista praktik nu tio veckor innan X-arbetet. Det känns som ett härligt tillskott vid påsk och jag blev superglad. (även om det inte är några "nya pengar", har ju redan lagt ut dem en gång...fast det känns bra att jag fick tillbaks lite iaf)

Måste sticka in till stan och fixa ut dem innan banken stänger idag. Antar att de stänger tidigare eftersom det är "röd dag" i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0