Fina Favoriter

Bara för att jag är sånt himla Lindex-fan har jag valt ut några av mina favoriter som jag tänkte visa här i bloggen bara för att slå hål på myten om att Lindex (fortfarande) är en tant-affär! Jag är en av dem som har valts ut till att provshoppa i deras nya nätbutik som snart kommer att ha premiär för alla (om den inte redan har haft det). Okej, här är några nätfavoriter som går att köpa i affärerna åxå om de inte är slut:

   

armband 39:-          klänning 199:-           diadem 39:-         kofta 199:-

                                    

                                        topp 129:-                   topp 149:-


Se, det är inte alls bara tantkläder i den här butikskedjan. Dessutom är priserna helt underbara!!!!!

(bilder från Lindex.se)


Kommentarer
Postat av: elsa

Koftan var riktigt snygg!

2007-04-30 @ 20:03:31
URL: http://elsasmode.webblogg.se
Postat av: Åsa

ja visst är den, ett riktigt fynd!!

2007-05-02 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0