Flummigt...

Jag.Är.Så.Trött. (och ofokuserad). Idag satte vi igång med X-arbetet igen efter vårt lilla "lov". Jonas hade minsann snackat med några som inte FATTADE hur vi bara kunde ta en vecka ledigt sådär, så nu hade han ångest. Hallå?Jag har ingen ångest alls. Det kommer att gå hur bra som helst det här. Fattar inte folk att man måste jobba lite ibland åxå?? Men så trött som jag var idag, så fick vi ändå inte så mycket gjort. Dessutom började vi inte förrän tolv. Jamen det är ju måndag, och vi måste ha en mjukstart på veckan. Men det kan åxå berott på att Jonas var tvungen att lämna blod vid klockan 10. Han är bra, han. Drar sitt strå till stacken, och ser till så att sjuka människor får nytt blod och kan leva vidare. Själv kan jag inte bli blodgivare. Ja inte för att jag har HIV eller så, nej, jag har några tatueringar, och då får man tydligen inte lämna. Inte om man har piercings heller. Men det har jag inga, men i alla fall. Oj, hoppsan vad detta inlägget blev flummigt... Det var inte alls meningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0