Ingen avslutning - skandal!!!

Diplomering, vad är det för något?? Ibland kan jag undra varför jag inte har pluggat på nått universitet istället för en vanlig gammal högskola. När det kommer till det här med storstilade avslutningar till exempel. Just nu vet inte jag och mina kära "klasskamrater" om vi ens får nån "skolavslutning". Här har man pluggat 5 f*****g år på högskolan och så får man inte ens nån avslutning på det hela. Jag är grymt besviken!!! Pratade med kompis Lina som läst 5 år på KTH och tar examen i början av juni. De har diplomering, bal och hela kitet! Vad har vi?? Inget. Nada. Nothing. Lina var förvånad som få. "Vaaa!?!?!! Får ni inte ens nån avslutning?!?!" "Näe det är inte säkert" sa jag. Känner att jag måste ta tag i detta snarast. Vi lärarstudenter är tydligen inte så viktiga eller prioriterade på Högskolan i Kalmar. Jag ska fan protestera. Kanske ska jag strejka med. Jag VILL ha en avslutning. Basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0