Jobb-dag

Jag.Är.Trött. Har jobbat hela dagen. Det var hur mycket folk som helst. Lördag + lönehelg + fint väder = jättedålig kombination. Okej, det är en bra kombination om man tittar i kassalådan, men det är jobbigt när det är FÖR MYCKET kunder samtidigt. Nu ska jag försöka få motivation till att städa. Och det är inte det lättaste. Men jag måste försöka och rycka upp mig och börja röja lite!

Btw, min nya idol och favvo-trollkarl Julien var med i Talang 2007 igår. Jag kommer att ringa som en dåre sen, när det är "folket" som får rösta. Ja, det kommer jag definitivt att göra. Han har, så att säga, förtrollat mig. Han har de mest intensiva ögon jag någonsin har sett!!!

Okej, nu får jag inte sitta här och slösa bort tiden. Dax att städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0