Lindex växer

En affär som har växt i mina ögon under den senaste tiden är Lindex. Deras kollektioner har blivit riktigt bra. Vet inte om det är Emma&Izabella-relaterat, men jag tror att det kan ha bidragit. Nu har jag fått reda på att de ska öppna en internetbutik! Perfekt för alla som gillar att shoppa på nätet. Deras priser är dessutom toppen. (men det är samma priser i butik som på nätet) Var inne och kikade runt lite nyss. Hade fått en inbjudan via mailen att förkolla lite. Och det kan jag säga - det ser bra ut! Var sugen på en skjortklänning idag, men den var slut så nu vänder jag mitt hopp till nätshoppen istället.

Och till alla er, som precis som jag hade, har fördomar om Lindex. Besök affären. Jag lovar - de har ändrat sitt koncept mucho!


Veckans låt (som snurrar på repeat och retar sambo Tomas till vansinne......) är den här!





                                Ni kan kalla mig Åsa - Lindex nya reklampelare....

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag kanske ska ta mig en titt hos "tant- tros- affären" någon dag då... ;-)

2007-04-25 @ 20:06:42
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Ina

Ville bara säga att du är stört rolig! Underbar humor =) Jag gapskrattade när jag lusläste din blogg... och blev lyckligt överraskad av att veta att jag inte är den enda i stan som går omkring och säger "jeeeez"
Fast när jag gör dig så händer det alltid något, typ jag trampar i något eller snubblar á la näradödenupplevelse. Kanske ska sluta missbruka det ordet, oh well! Kul att läsa din blogg iaf, sköt om dig!

2007-04-26 @ 01:36:31
Postat av: Åsa

Klart att du ska kolla in "tant- tros- affären" Jennie, jag lovar att du inte blir besviken!

2007-04-26 @ 08:38:17
Postat av: Åsa

Ina: Tusen tack! Jag blev så glad när jag läste din kommentar! Tack! Det är inte varje dag jag får höra att jag är rolig! Kram till dig

2007-04-26 @ 08:39:07
Postat av: Sofie

Jag håller verkligen med dig angående Lindex dom har blivit så bra! Min syster tittade oroligt på mig och frågade är det inte bara vi som blivit äldre.. haha.. Mend det är de ju faktiskt inte Emma var verkligen ett jättelyft för dem!

2007-04-26 @ 09:10:09
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja... Har inte tänkt på det så, men kanske är det så att vi håller på att bli gamla och det är därför som vi shoppar på Lindex. Fast jag tror åxå att det är så att de har ändrat sitt concept lite... Kram

2007-04-26 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0