Love is in the air...

Fick för en stund sen följande sms: Nu har jag fått min drömprins på den vita hingsten, i framtiden kommer ni att få kalla mig för fru Nordén. Kram Efter ungefär två minuter börjar min mobil ringa.

Jenny: HEEEEEJJJ!!! Har du åxå fått mess??? Har jag fattat det rätt?!!? Har CC och M verkligen FÖRLOVAT sig???

Jag: Ja jag tror att vi ska tolka det så...

Jenny: Jaha, då har jag fattat det rätt. Då var det inte jag som var "blond" då.

Jag: Näe, det stämmer!!

Jenny: Fasen vad kul. Du jag måste hålla koll på vägen här nu, sitter i bilen, ringer dig om en stund. Ciao!

Jag: Ciao!!

Skickade ett mess till CC för att gratta. Hoppas att de får en helt underbar kväll!! Den som ändå var tillsammans med en Mr Romance!

                                              image37
      

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj vad spännande!!! Om det är den jag tror så får du hälsa grattis från mig! Vi börjar verkligen bli gamla nu, det är så många som förlovar sig och skaffar barn nu för tiden så jag vet knappt var jag ska ta vägen.. Jag är alldeles för omogen och ego för sånt än så länge:) Hoppas du haft en bra dag!

2007-04-23 @ 21:03:29
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Japp, det är den du tror att det är!! Visst är det romantiskt?!? Ja, vi börjar bli gamla nu, förlovningar och barn vart man än vänder sig.. Men det känns fortfarande som att det är läge att vänta ett tag till!!

2007-04-24 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0