Nya skor + supergod efterrätt

Jag har kommit fram till att jag behöver ett par (eller flera)  nya skor. Jag tror att det är det som behövs för att muntra upp mitt ganska dystra humör idag. Och då skulle dessa passa mycket bra, eller dessa. Eller varför inte dom här?

Eller de som är på bilden. De får åxå gärna hitta hem till mig och min skogarderob.

                                                     

Det får gärna bli sommar snart! Har kommit på att jag mycket hellre köper små fina sommarskor än klumpiga vinterpjucks. Dessutom brukar sommarskor vara lite billigare och därför kan man köpa flera!! En mycket enkel ekvation.

Nu: Fixa lite lördagskäk till Tomas och mig. Till varmrätt blir det lax med en kall dijonsenapssås och sallad och till efterrätt "Natalie special". Fick denna supergoda (och superenkla) efterrätt när jag var hos kompis Natalie senast.
Tag små glas alt formar (jag använder de små glasen från IIttala) och fyll till hälften med hallon. Lägg ca en matsked Kesella vanlij ovanpå och toppa med krossade Digestivekex. Så enkelt och så gott!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka söta skor! Låter som en väldigt god middag och efterrätt!" Jag är så sliten idag tycär.. så går det när man börjar bli gammal och är ute och härjar om nätterna:) Jag ska laga kyckling filé och göra en sallad med bulgur, babyspenat, ruccola, rödlök, mozzarella, pinjenötter och avocado det är också gott!

Ha en bra lördag gumman!
Kramar

2007-04-21 @ 19:21:52
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: sara

gud vilka sööta skor! I LOVE THEM :) <3

2007-04-21 @ 21:20:09
URL: http://saraffs.blogg.se
Postat av: Åsa

Sofie, vilken mästerkock du är. Lät supergott det med!! Ja, visst är det så. Vi börjar bli gamla och orkar inte så mycket längre.. Usch.. Det är tragiskt.. Ha en fin dag! Kram

2007-04-22 @ 10:26:02
Postat av: Åsa

Sara: visst är skorna supersöta. Man blir helt förälskad i dem. Och det bästa är att de kostar inte särskilt mycket heller!!

2007-04-22 @ 10:26:48
Postat av: Estelle

söta skor!

2007-04-25 @ 18:00:38
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja visst är de!!

2007-04-25 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0