Releaser

Näe men jag kan tydligen inte sluta blogga idag. Så är det bara, tydligen.. Sitter här och spelar min favorit number 1 alla klasser. Sambo Tomas har blivit galen sammanlagt tre gånger nu, på att den snurrar på repeat på datorn. (Hrm..kan nått "snurra" på repeat på datorn, mer en CD-skiva som gör det va??) Men bara en gång till snälla, sen loooovar jag att jag inte ska spela den förrän i morgon. Bara kanske en gång innan jag går och lägger mig. Eventuellt. Längtar till releasen av deras nya platta den 18/4. Då ska jag vara den första in på CDON och köpa.

En annan release som jag LÄNGTAR efter.. Camilla Läckbergs nya deckarroman Tyskungen som släpps (preliminärt än så länge tror jag) den 27/4. Fullkomligt älskar hennes böcker!!

Kommentarer
Postat av: Delicious B

ska göra dig lite avis genom att avslöja att I was there on the grammisgala =)
grymma töser må ja säga!

2007-04-11 @ 21:20:22
Postat av: Åsa

Näe lägg av... Skulle med velat se dem då! Får nöja mig med att spana in uppträdandet på You Tube...

2007-04-15 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0