1-årskalas

På onsdag är det ett år sen jag började blogga. (ja jag hade ju en annan blogg tidigare, sen bytte jag till denna..) Fatta att tiden har gått så fort. Ett år. Det känns inte som det. Tänker passa på och gratulera bloggen redan nu!!

              image280   image281  image283


Nu ska jag cykla hem (från jobbet) och betala en sjal som jag visst vunnit på tradera. Ops, det är farligt farligt att bara lägga nått "ströbud" på nån grej som man tror att nån kommer att bjuda över på. Hade typ glömt bort sjalen ända tills jag kollade på min mail. Inget bra alls. Frågan är hur jag ska kunna hålla det hemligt för Tomas...(och hoppas på att han inte läser det här... Vill inte att han ska läsa min blogg, det har blivit alldeles för lätt att hitta mig....)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS, GRATTIS! Till en superduper bra blogg!

2007-08-06 @ 18:58:45
Postat av: Emma

Hur blev du förresten som blond? Blev resultatet bra?/Emma

2007-08-06 @ 19:01:13
Postat av: Åsa

Tack!! Vad glad jag blir!!
Emma: Jag blev väldigt nöjd med håret, förrutom att det blev en aningens slitet i topparna efter blonderingen, så jag måste nog klippa mig snart igen..

2007-08-07 @ 09:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0