Allmänt skrivande om allt möjligt

Herre! Vad folk det var i city igår. Så mycket folk har jag inte sett på....ja jag vet inte när. Det var smockfullt och skitsvårt att se artisterna. Bäst var ändå Martin Stenmarck som avslutade. Ingen annan höll samma klass som honom - favvis hos mig. (om jag kunde lära mig hur man får in bilderna från mobilen i datorn så skulle jag kunna visa, men nu är det så att jag inte riktigt har lärt mig det än.. F**K.)

 Mycket fulla ungdomar med. Typ 13-åringar som gick omkring med en öl i handen och såg ut att inte må så bra.. Vart är föräldrarna, med risk för att låta som en gammal kärring?? Så här illa minns jag inte att det var när vi mindre... En på jobbet hade sett tre tjejer i 14-årsåldern som helt enkelt bara satt sig för att kissa på trottoaren mitt bland alla människor, när de var klara reste de sig upp och sen drog de upp byxorna, till alla mäns förtjusning runt omkring. En liten gratisstripetease av flickorna mitt på gatan helt enkelt. Fy fan, det är ju så äckligt att man kan spy...
 


På jobbet idag är det fullt ös på jobbet. Håller på och fixa inför stadsfesten imorgon, där vi ska stå och göra reklam för oss. Det är fortfarande folk i den här stan som inte vet om att vi finns. Skandal! Vi har jättebra priser på många grejer!!

Och så till kvällen. Fastän att det är supermycket fest ikväll så har jag bestämt mig för att ha en lugn hemmakväll med Tomas, tacos och movie. Kommer bli en lång dag i morgon. Ska infinna mig på stan 8.30. Sen stå där hela dagen. Sen hem fort som bara den för att byta om och fixa till sig lite och sen iväg på stort kalas. Kära farfar fyller 80 år! Det kan man inte tro om gubben! Pigg som en ungdom är han!! Så det blir kalas bigtime imorgon!!!!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Det är inte så svårt att få över bilderna. Det är bara att fråga..:)

2007-08-10 @ 19:26:38
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Har gjort ett litet nödrop i din blogg, det vore himlans snällt om du ville berätta hur man gör...

2007-08-12 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0