Arg, förbannad och besviken

Ahhhhhh!! Just nu är jag så jäkla arg!!! Har nyss fått reda på att en av de gamla stofilerna här på jobbet "ja jaaaag har minsaaaan jobbat häääär i ööööver 30 ååååår, så jaaaag kan aaaaalllt"-jävla människan har gått och "snackat skit" om mig. Fy fan vad förbannad jag blir!! Vem tror han att han är egentligen? Och hur dum kan man vara?? Trodde han verkligen inte att jag skulle få reda på detta?? Fy fan vad skönt att det är min näst sista dag, förrutom lördag, på det här stället på ett tag. Han är en sånn typ som liksom sticker kniven i ryggen på en och sen är äckligt trevlig mot en bara för att man inte ska ana hans jävla skitsnack. Idiotiska ögontjänare. Precis en sådan människotyp som jag avskyr. AVSKYR!!!

Så nu har jag fått ur mig all min ilska (förutom att jag funderar på att konfrontera den jävlen öga mot öga efter hans fikarast) så nu kan jag bli mig själv igen. Kände bara att jag var tvungen att ösa ur mig. Egentligen ska man inte bry sig om sånt här, men det har jag så svårt för!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du ska konfrontera gubbstrutten! Och sen gå ut och ha en tokbra kväll så du kan glömma allt! Kraam!

2007-08-09 @ 15:35:02
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: jennie

Om man som ung tjej konfronterar en gammal surgubbe så kan det bli riktigt skoj, då de oftast inte har så mycket att komma med. Visa att man inte sätter sig på dig och stå på dig!! Styrkekramar!!

2007-08-09 @ 16:01:48
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Tack för era peppord!! Kan behövas. Orkade inte prata med gubben innan jag gick hem idag men hoppas att det kommer ett tillfälle i morgon, då ska han minsann få veta att han lever!! Nu ska jag ut och ha en rolig kväll!! Kram till er båda!!

2007-08-09 @ 17:30:29
Postat av: Gunnarsson

Utan tvekan ska du konfrontera din kollega. Helst på ett så lungt, säkert o världsvant sätt att han storknar. Ibland är det inte lätt att vara bra på det man gör, vara trevlig o söt - folk som inte besitter dessa egenskaper vet bara ett sätt att hantera detta, genom att försöka trycka ner. LYCKA TILL!!!!!!!!!

2007-08-09 @ 20:21:44
Postat av: Åsa

Tusen tack för dina peppande ord!! Grattis till lght!!! Vad kul!! KOmmer gärna och hälsar på någon dag!!

2007-08-10 @ 09:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0