Arga damen

Hur stor är sannolikheten egentligen?? Under hela sommaren har jag i stort sett varit förföljd av en dam... Det började med att hon var här inne och handlade ett medel mot fästingar till sin hund. Tydligen var hennes lilla byracka skitallergisk och fick värsta reaktionen så hon fick åka till djursjukhuset. Ja det var ju inte så roligt alltså, men vad skulle jag kunna göra, det är ett fall för chefen liksom.... Men det var jag som fick ta emot det ARGA samtalet i somras. Shit alltså, damen var INTE glad, och jag förstår henne. Vi försökte reda upp situationen. Sen för några veckor sen stod jag ju på stan med jobbet på den så kallade stadsfesten. Vem står i ståndet bredvid oss?? Jo den arga damen. Fick mig återigen en utskällning... Och som om det inte var nog. Idag är kärringen inne på jobbet och härgar igen om sin lilla hund. Vi har redan gjort allt vi kan. Det står till och med på förpackningen att den INTE ska användas om man har känslig hund som reagerat innan och det hade hennes. Gud jag tror jag blir galen.

Kommentarer
Postat av: Jessica!

Ska bara säga att jag gillar din blogg på veckorevyn.com¨och såg idag att du även har denna , så ska börja följa denna nu med=)! Du har varit månadens bloggare väldigt länge på veckorevyn.com nu , haha ! And by the way.. jag bor också i kalmar !

2007-08-25 @ 19:23:44
URL: http://jGbaby.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej!! Vad kul att du läser min blogg!! Ja jag vet, jag tycker att de borde ändra den där månadens bloggare till typ halvårets bloggare eller nått. Dessutom är bilden på mig skitkass.. Ha en fin dag!!!

2007-08-26 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0