Åsa väljer

Lite dötid (eller ganska mycket faktiskt, inga kunder vill ge sig ut i åska och ösregn) på jobbet, då finns det tid för att stå och leta fina favvoriter på nätet. Vad jag vill ha just nu:


  Halsband från Hultquist Copenhagen Royal Crown 279:-

  Ole Henriksen All Purpose Aloe Vera gel 515:- för min solbrända hud i ansiktet.

  Nagellack från Essie i härligt röd färg. Precis som jag vill ha mina naglar till hösten. Färgen heter A-list och kostar 110:-

  Aquolina Hairmask till mitt nyblonderade hår (mandelmjölk) 129:-

  Bodyshimmer från Dessert Beauty 425:- Smakar gott och luktar gott!!!!!                     


(produkterna finns på accessora, blush och eleven)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aloe Vera gelen är tokbra, men tyvärr också tokdyr...ångrar järnet att jag inte köpte mera grejer när vi var i New York, mimdre än halva priset där ju! Men det är ju en ursäkt för att åka dit igen...åh, ösregn, ge mig lite! Sitter på jobbet och håller på att dö av all värme....

2007-08-08 @ 11:25:10
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja den är ju inte precis i billigaste laget, men drömma kan man ju alltid.. Skulle åxå vilja åka till NY. En stad jag ska besöka innan jag dör!!! Du kan gärna få lite ösregn av mig, skulle verkligen vilja byta det mot lite sol!!!

2007-08-08 @ 11:34:07
Postat av: Jenny

Tack Åsa regnet är här nu!! Otroligt skönt blev det plötsligt...hoppas solen kommit till dig då också! Kraaam!

2007-08-08 @ 15:28:42
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det har tydligen gjorts ett sidbyte mellan solen och regnet för nu skiner solen här!! Kram kram

2007-08-08 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0