beslutsångest....

Jag har beslutsångest. Jag börja nya jobbet klockan 15, ska gå en utbildning den här veckan så att jag kommer in i det. det jag har beslutsångest över är vad jag ska käka nu innan. Ska jag äta lax och fullkornsris eller ska jag käka fullkornspasta marinerad i balsamvinäger och parmaskinka ?????? (som jag typ är helt galen i... Parmaskinka och jag är sååååå  tighta!!) Fan vad jobbigt...



(antar att jag babblar på i inlägget för att jag egentligen är lite nervig inför eftermiddagen. Men vad fan, det brukar inte vara likt mig att vara ett nervöst nervvrak så vad fan, jag rycker upp mig, tar mig i kragen, fast jag inte har nån krage på mig, och går ut i köket och fixar sen lunch)

Kommentarer
Postat av: Becca

Lycka till idag!
Kommer nog gå lysande på nya worket om jag känner dig rätt!
Kramar!

2007-08-27 @ 14:03:51
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Helena

Hoppas det gick bra!!
Tack för en superbra present, var helt perfekt och för kortet.
Kram H

2007-08-27 @ 22:35:10
Postat av: Åsa

Becca: Taaack!! Känns skönt å äntligen ha börjat!! Kramar!!
Helena: Vad bra att presenten passade, hoppas att det var för rätt typ av hår ;o) Kram från mig!!

2007-08-28 @ 08:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0