Blond

Jag vågar nästan inte säga (skriva) detta högt... Tänk om nån hör.. Men i kväll kommer Camilla hem till mig för en färgsession. (ja alltså jag ska färga mig hemma och inte på salong, tänkte tjäna en hacka nu när jag snart är arbetslös, och Camilla ställer upp gratis mot en kopp thé typ, så det passar utmärkt!!) Camilla har ställt upp som frivillig och ska blonda mitt hår lite i kväll. Jag vågar fan inte göra det själv. Då är det bättre att nån annan gör det, så man har nån att skylla på sen, om det går fel. Jag ska köpa två paket med färg så att jag säkert vet att det kommer att räcka. Camilla har blonderat mig innan, men då kändes det inte som att färgen räckte, så nu ska jag verkligen ladda upp med mycket väteperioxid. Ja ni förstår, det är mycket välbehövligt det här. Sånn utväxt jag har nu har jag nog inte haft sen..... ja jag vet faktiskt inte när senast. Men eftersom jag var ganska mörkhårig innan så var jag tvungen att låta håret vila ett tag. Det har det gjort nu, så ikväll är det back to riktigt blond som gäller.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0