Bullbak och möblering

Usch vad segt det är att vara ledig (arbetslös) när ingen annan är det. Det hade varit mycket roligare om det varit mitt i sommaren när alla andra ändå har semester. Nu får jag mest roa mig själv. Idag har jag bakat bullar och nougatmuffins som värsta bagaren, så är det nån som vill komma förbi och fika är det bara att dyka upp. Nu har jag i alla fall fika att bjuda på...

Funderar även på en liten make over av  vardagsrummet. Jag är så satans trött på vår möblering. Frågan är bara fall det går att möblera om?? Det hela hänger på hur lång antennsladden är till TVn, för om den inte räcker så kan jag ju såklart inte flytta TVn. Och kan jag inte flytta TVn så kan jag heller inte möblera om. Shit vilket dilemma va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0