Busy...

Oj vilken dag det blev igår. Känns som att jag aldrig kom hem. Var hemma hos mamma hela dagen. Vi var ute på liten shoppingtur för att leta "nya" stolar till mitt "nya" bord. Hittade fyra fina trästolar i jättebra skick som jag fick av mamma. Tack mamma!! Dessa stolar ska jag nu måla i svart, högblank färg (mamma köpte färgen med så det blev verkligen billiga stolar för mig, är väldigt glad över det, börjar nästan bli lite anti till de här massiva ek-borden som finns i varenda hem, jag känner att jag vill ha nått annat just nu, därför passar det här skitbra!!). Jag tror att det kan bli skitcoolt till bordet som har en mörkgrå skiva. Skulle börjat måla igår, men det blev så sent att jag inte orkade. Spanade på What about Brian i stället. Vad är det med mig liksom, jag grinar åt det där programmet varenda jäkla vecka. Måste vara väldigt sentimental eller nått.....

Idag ska jag på en nödig kurs på arbetsförmedlingen. Hur man skriver CV och sånt på dator. Som OM jag verkligen inte kan det, och som OM mitt CV inte ens är uppfunnet..... ehhh... JOOO! Kurserna kan de väl hålla för gamla gubbar och gummor som aldrig sett ett tangentbord i hela sitt liv. Men men, man måste ju gå på dessa idiotiska kurser för annars får man inga slantar... Fy f*n så segt det känns det här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0