En helt ovanlig lördagkväll

Gudars! Idag är jag trött alltså. Tomas klampade upp redan klockan halvnio och stökade, smällde och bankade. Jesus, jag trodde fan han skulle riva placet. Märks att han är lite avis för att jag var ute och partajade igår och inte han. Det brukar nämligen vara ett ganska vanligt fenomen här. När jag har varit ute och uppe skitsent, då väcker Tomas mig skittidigt. Men jag säger bara det, hit you right back nästa gång. Då är det jag som smäller igen luckan på micron så det ekar ända ut i trappuppgången.....

I alla fall. Det var en skitkul kväll igår. Många trevliga chicks och mycket god dricka. Ja en helkväll alltså. Och det känns ju idag. Ja alltså det var ju en ovanlig kväll igår, eftersom jag inte är ute så ofta längre så var det verkligen skitkul. Och varje söndag är det samma sak. "Vi måste gå uuuuut lite mer om helgerna". Men sen när fredag/lördag kommer då har man så himla mycket så då hinner man inte i alla fall.....

Kvällens citat

"Alltså, utseendet är ju verkligen inte allt. Det är ju insidan som räknas, sen kan han gärna få se ut som barbapappa om han vill. Det är ju ändå det inre som räknas".

Javisst så är det. Men barbapappa?? Nej han får nog stanna hemma!!

Eftersom jag fortfarande inte lyckas med att få in bilderna från mobilen till datorn, även om jag har fått hjälp (tack Gisela) så kan jag tyvärr inte bjuda på mer än ett pic från festen igår. Jag är nämligen med på en mingelbild!! När hände det senast liksom?? Våren 2003 på palatset om jag inte minns fel...

        image306
                                                                  Jenny, jag och Annika


Ja alltså, det behövs ju en liten uppdejt här. Det blev nämligen inte den "senapsgula" toppen igår. Nej herre, den var verkligen inte jag. Istället blev det en topp med lite senapsgult i. Kändes mer som jag...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0