Fattig frukost

Fy så fattigt... Vi har absolut ingenting hemma att käka.. Och jag - frukost = ingen hit.. Har tjatat på Tomas sen förra fredagen att jag vill ha bilen för att åka och handla, men han har kommit med undanflykter varenda gång.. Nu har jag ändå BESTÄMT att i kväll SKA vi åka till stormarknaden och handla. Herregud, det behövs ju verkligen. Till frukost idag fick jag ett glas cola light (typ utan nån kolsyra alls) och en näve solrosfrön. Det står jag mig säkert på enda fram till klockan 13. Jag kommer inte alls att bli hungrig om redan tre minuter typ, nejdå.. inte alls. Men en sak som är bra med nya jobbet det är att de har gratis frukt. Skitbra tänker alla nu, då kan hon ju käka tre bananer och ett äpple och bli mätt sen.. Ja det kanske jag skulle kunnat.... om jag gillat frukt. Men det gör jag inte! Jag hatar frukt... Det är typ det värsta jag vet.... Usch.. Idag tycker jag lite synd om mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0