Gå hem...

Åhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! *suck*. Jag vill så gärna gå hem just nu. Fasen, här har man stått och slavat till klockan 18 tre kvällar den här veckan bara för att man ska vara "snäll" och fixa så att en tjej kunde vara ledig. Hade jag tänkt på det innan så hade jag givetvis sagt att jag kunde ta hennes sena dag idag om hon tog min sena fredag. Men nej, det tänkte jag inte på just då, utan snälla Åsa säger bara "jamen javisst, inga problem, jag kan jobba till 18 jämt om det skulle vara så!!!" Näe, här får jag nu stå och ångra mig...  En och en halv timme kvar tills jag slutar och cirka två timmar tills jag är hemma och cirka tre timmar tills jag får nån middag. Suck, suck och åter suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0