Helgen

Okej, igår hade jag ju en liten bloggpaus, så nu känner jag att jag måste uppdatera min helg här i bloggen..

Lördag
Jobb, jobb, jobb. Mötte upp arbetskamrat på stan och så "byggde" vi upp ståndet som vi skulle stå i hela dagen. Shit vad mycket folk det var på stan. Tyvärr hann jag själv inte med att gå en sväng och spana lite för jag var tvungen att prata, prata, prata om företaget. Men det gick bra. Det var supervarmt och jättefint väder ända tills klockan 16 och jag skulle sätta mig på cykeln och cykla hem. Då liksom öppnade sig himlen och det bara öste ner regn!!! Hade köpt en fin tvåstänglad orkidé till farfar som jag hade fått så fint inslagen. Hrm.. den såg inte så fin ut efter min lilla tur i regnet, men skit samma. Farfar blev glad i alla fall så det är det viktigaste. Sen var jag ju med på presenten från mamma och pappa med. De hade köpt ett bowlingklot (!). Japp, farmor och farfar är mycket aktiva och deras största intresse är bowling och boule. Riktigt duktiga är de med!!!

På något lustigt vis när vi satt hemma hos farmor och farfar igår kom vi in på att jag vill (VILL VILL VILL) ha ett "nytt" köksbord, fast helst ett gammalt. Så jag satt där och beskrev mitt drömbord och då säger farmor "jamen ett sånt har ju jag i källarn, där har jag alla mina krukor på". (och det var inte några krukor som stod på bordet, det var belamrat...) Vad är det du säger?? Jag blev helt eld och lågor!! Inte visste jag att farmor hade en sånn skatt i sin källare :o) Så nu ska jag dit nån kväll i veckan och hämta hem det!!! *lycklig*

Söndag
Hade bestämt mig för att städa idag men vår satans dammsugare har tydligen bestämt sig för att lägga av. Fan vad förbannad jag blev. Känner inte att jag har nån lust att köpa en ny just nu. Vill inte lägga pengar på en dammsugare!!!! Väntar på att Tomas ska komma hem och kolla på den och se fall han kan få igång den. Det är nått med startknappen. Den funkar bara om knappen är intryckt hela tiden.. Typiskt!!!

Och sen vill jag bara avsluta detta långa inlägg med att jag sänder några tankar till min lillebrors tjej som blev utsatt för ett äckel och idiot häromkvällen när hon var påväg hem. Fega jävla idiot som blottar sig för en ensam 17-årig tjej och börjar springa efter henne!! Dessutom hade han nån mask för ansiktet med så hon kunde inte se hur han såg ut. Fan vad förbannad jag blev när jag hörde om det. Hon har gjort en polisanmälan, och tydligen är det fler flickor som blivit utsatta av detta äckel. Fy fan säger jag bara. Honom skulle man vilja sparka i skrevet med en stålhättesko så att han aldrig mera kan gå upprätt......


Kommentarer
Postat av: jennie

I vintras ringde min lillasyster vid 5tiden på morgonen och grinade, hon var på väg hem och hade stött på en blottare. Jag åkte och hämtade henne och skjutsade hem en helt uppriven lillasyster och jävlar i min låda vad arg jag var då. Jävla bajsmänniska.

2007-08-12 @ 21:22:03
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja fy fan alltså. De som blottar sig för unga tjejer borde få k*ken avskuren eller nått. Hoppas att din syster mår bra efter händelsen..

2007-08-13 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0