Hemma

Är tillbaka från idiotmötet på AF. Om jag lärde mig något? Nej, tyvärr inte. Skulle inte tro det. Tanten gick typ igenom hur man går in på AFs hemsida och vart man hittar de olika avdelningarna och så. Hallå, vi fattar nog ändå.... Segt var det i alla fall...

Men men, kan inte direkt haka upp mig på det mer för nu ska här slipas och målas. Jag lovar att komma med före och efterbilder på mina stolar så att alla kan få se hur fint det kommer att bli ;o) Men det tar nog ett tag. Det är mycket viktigt att man är nogrann när man målar, som pappa sa "Nu hastar du inte över det här Åsa, och gör det slarvigt bara för att du vill att det ska gå fort, jag vill inte se att färgen har runnit!!!!" Okej, okej, lugna ner dig målarmästaren, jag ska se till att inte färgen rinner!!!

Lite senare i eftermiddag ska jag träffa bästa Natalie. Det är skandal, men vi har inte hunnit ses på hela sommaren. Nu ska det äntligen bli av. Ska bli så himla kul, as always när vi ses!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej smulan! Hoppas allt är bra och att stolarna blev bra! Jag kan riktigt höra din pappa säga det där om färgen till dig.. haha... Snart tänkte jag komma till kalmar en helg då måste vi faktiskt ses!
Stora kramar sofie

2007-08-17 @ 00:02:10
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!!
Åhh vad kul!! då måste vi absolut ses!! Träffade Natalie igår och det var så kul att träffa henne med, vi har inte setts på hela sommaren heller. Skandal! Det måste bli riktigt party när du kommer till stan!! Stor kram från mig!!

2007-08-17 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0