Hotet

Jag har förtstått på min sambo att han tycker att jag har för många ägodelar (typ skor, kläder, väskor och bijouterier). Han blir typ galen snart. Därför har jag bestämt att jag ska sälja lite grejer på Tradera. Jag menar, man vill ju göra sin älskade till lags. Men så igår hade det kommit en postavi till mig. Det fanns ett paket att hämta på posten!!!!

Tomas: Är det en till handväska gör jag slut!!!

Jag: Meh!! Så kan man ju bara inte säga...

Tomas: Jag menar det. Jag är så trött på alla dina väskor som typ tar över här hemma!!!!

Jag: Ame, du vet ju inte ens vad det är i paketet!!

Tomas: Näe men jag kan ju gissa att det är en handväska...

Jag: Nej tänk för att det kanske inte är det!!!! Det kanske är nått annat!!

Tomas: Ja jag säger bara det..... Du är inte klok. Tänk på att du snart är arbetslös!!

Jag: Tack så jävla mycket. Bara släng det i ansiktet på mig. Som OM jag inte är medveten om det precis!!!

Tomas: Näe men jag säger bara som det är...

Jag: Dummo!!!!

Bäst och kränga lite grejer fort som fan, innan han kommer på mig med nått mer nytt..

Och vad det var i paketet?? Ja det vågar jag inte avslöja fall Tomas läser. Men det var inte en väska.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0