I väntan på besök....

Snart väntas det besök!! Blev superglad när Camilla ringde och frågade om hon och Theo fick komma hem till mig i eftermiddag. Självklart!! De har tydligen strömavbrott i det området där de bor, så hon hade lite panik med käk och så till Theo, så då sa jag att självklart får de komma hit och hålla mig sällskap. Jag har minsann inget strömavbrott. Kul att det händer nått åxå..

I eftermiddag (efter att Tomas slutat jobbet) ska Tomas och jag in till stan och inhandla present till en i vår närhet som fyller år mycket snart ;o) En gång råkade vi glömma denna näras födelsedag och jag lovar, det kommer ALDRIG att hända igen. Och nej, det är inte samma person som jag glömde bort att gratulera i förrgår..  (usch, vi framstår som värsta idioterna som glömmer folks födelsedagar hit och dit, men jag lovar, vi är inte sånna, det bara händer ibland.....)Men den gången vi glömde hade vi skitmycket att stå i. Vi höll på att flytta och Tomas hade inte riktigt informerat mig om alla födelsedagar i hans familj och så, det var därför vi missade......

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror minsann inte att du är en idiot. Jag är hundra procent säker på att du är en mycket trevlig tjej som kommer att passa tipptopp som lärare även om du glömmer födelsedagar!
Jag håller tummarna för dig så att du hittar ett jobb som du vill ha inom en snar framtid!
KRAAAAAM!!

2007-08-23 @ 18:34:14
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åh tack!! Vad snäll du är. Just nu är jag verkligen i behov av allt stöd jag kan få!! Hoppas åxå på att ett jobb kommer att komma snart!! Stor kram!!

2007-08-24 @ 08:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0