Identitetskris

          image319

Spanade in programmet ID (kanal 5 kl 20) igår. Herre, vad är det för program? Tjejen som var med och tävlade igår verkade rent ut sagt helt galen. Antingen var hon full eller gick hon på nått. Hon var helstirrig. Det är ju inte ens direktsändning men hon verkade så nervig att det inte var klokt. Sa att hon läser till psykolog. Shit tänkte jag. Ska den bruden bli psykolog gäller att man håller sig i skinnet så att man slipper hamna hos en sån stressmänniska. Jag har alltid haft för mig att psykologer ska inge ett lugnt och förtroendegivande intryck. Det gjorde inte hon. Jag tyckte nästan synd om henne.. Sen störde jag mig på programmet med. Varför har de "kändisar" bland de som har en identitet som nån ska gissa?? Hänger man med lite i TV, tidningar och nätet så kan man lätt klura ut de flesta.. Hrm.. dåligt...

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag var tvungen att byta kanal för jag skämdes så mycket för hennes beteende! När programledaren fick be henne lugna sig blev det för mycket för mig.. haha...
Kramar

2007-08-28 @ 14:06:09
URL: http://www.blondinens.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja gud, visst var hon pinsam?? Hon kommer ju att få skämmas resten av sitt liv. Tror inte att det finns så många som har lust att ha henne som psykolog hihi.. Kram kram!!

2007-08-29 @ 07:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0