JAG - INTE LÄNGRE ARBETSLÖS!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har fått ett heltidsjobb. Fast anställning (alltså provanställning först i 6 månader och sen fast). Det är inte ett lärarjobb, men det är ett jobb som jag tror att jag kommer att trivas jättemycket med!! Den här veckan har jag varit lite borta känner jag. I måndags var jag på anställningsintervju. I tisdags eftermiddag ringde de och sa att jag "gått vidare" till intervju nummer två som var idag. Jag har varit skitnervös hela veckan och kunde inte sova i natt. Var där idag klockan 10 på en andra intervju och nu ringde de och sa att jag hade fått jobbet. Fy fan vad glad jag är. Det känns som en tung sten har lättat från mitt hjärta just nu. Det har vart skitjobbigt att inte veta vad som kommer att hända med mig och hur jag skulle kunna skrapa ihop pengar till en framtid, men nu ser allt ljust ut och jag är så jäkla tacksam!!!!!!!!!!


Jag vill rikta ett sånt gigantiskt stort tack till min vän Natalie som rekommenderade mig för detta jobbet. Love you!!

Nu ska jag in till stan och shoppa. Fy fan. Nu vet jag att jag kan leva!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS GUMMAN!! Jag sa ju att det skulle ordna sig! Visste att en toppenpingla som du inte skulle vara arbetslös så länge. Vad skoj!!! Får man fråga vad det är för sorts jobb?
Stort grattis igen! Kramkram!

2007-08-24 @ 16:09:05
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack!! Just nu känns allting superbra!! Jag har fått jobb på ett företag som heter Aditro här istan. Jag kommer att jobba för canal digital och sitta i deras kundtjänst och svara på typ fakturafrågor och sånt!!! Kram!!

2007-08-24 @ 17:33:41
Postat av: Emma

STOOOORT GRATTIS!!! Kramar/emma

2007-08-24 @ 18:28:33
Postat av: Filibabba

grattis till ditt nya jobb! måste kännas bra! :)

2007-08-24 @ 21:22:33
URL: http://www.filibabba.blogg.se
Postat av: jennie

Men guuuuud, GRATTIS!!!! Vad roligt och vad glad jag blir för din skull!!!! Härligt och superdupermycket grattis alltså!!! Stora stora kramar!!

2007-08-24 @ 22:57:21
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Tack alla!! Vad snälla ni är!! Ja jag är jättelycklig just nu!! Kramar till er alla!!!!

2007-08-25 @ 09:56:35
Postat av: Becca

Grattis vännen! Måste kännas galet skönt förstår ja!
massa kramar!

2007-08-25 @ 17:03:09
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack!! ja det känns superbra!!Kram till dig från mig!!

2007-08-26 @ 15:35:29
Postat av: Jenny

Något seg, men GRAAAATTIS! Skitkul! Det löser sig ju sa han som sket i vasken, men seriöst grattis!

2007-08-27 @ 08:07:04
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Natalie

Åhhh tack vännen för din fina hyllning, är jätte glad för din skull och hoppas att du kommer att trivas.
Stora kramar
Kollegan =)

2007-08-27 @ 09:47:39
Postat av: Åsa

Klart du måste bli hyllad! Det är ju du som varit min räddare i nöden just nu!! Många kramar!

2007-08-27 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0