Jag kommer att gå ut ikväll

Ikväll ska jag ut på galej!! Gud vad härligt det ska bli att få komma ut lite. Den här veckan har jag bara sett hemma och jobbet. Fy fasen så tråkigt det har varit. Men i och för sig, jag har inte direkt varit sugen på att hitta på något om kvällarna heller. Fast ikväll ska Jenny och jag ut på stan. Tänkte spana in Rixfm-festivalen som är i stan ikväll. Se fall det är några bra artister. Martin Stenmarck kommer i alla fall och han är det ju inte direkt fel på ;o) Kanske blir det ett glas vin åxå. Kan ju alltid hoppas!! (kanske är det bara en massa barnfamiljer där med skrikiga ungar i neongröna hörselskydd, eller så är det lite mogen publik i vår egen ålder. Har inte en aning, men känner starkt att medelåldern i publiken kommer att stanna på runt 16 år.....)

                                                    image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0