Jobbdag

God förmiddag! Vilken strålande dag!! (ända nackdelen är att jag hade sån satans motvind när jag cyklade till jobbet idag. Fy fan vad det blåste hårt). Japp, ni läste rätt. Idag jobbar jag antagligen min sista dag på Granngården. Känns både skönt och lite sorgligt. Men det är ingen som vet. Jag kanske kommer att komma tillbaka hit. Chefen tyckte att jag skulle fortsätta jobba mina lördagar, men jag tycker att det blir lite för mycket i och med att jag kommer att jobba heltid på det andra jobbet.. Men jag får se. Ska ringa chefen på måndag. Han är ledig idag.


Ikväll är det fest med bostadsrättsföreningen som gäller. Får se hur många vi blir... Ska hur som helst bli kul, och jag hoppas på att cateringfirman kommer att dyka upp som vi bestämt...

                                 Ha en fin lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0