Jobbet - det här kommer att gå skitbra......

Jag. Är. Helt. Slut. I. Huvudet. En sak som riktar sig särskilt till mina kära vänner - sorry, men jag tror inte att jag kommer att vara supersugen på maratonsamtal i telefon längre. Ehhh... nej.. Verkligen inte. Idag har vi gått igenom HELA fakturadelen. Det vill säga allt som har med faktura att göra. Jag är så jäkla tacksam att jag åtminstone har lite erfarenhet av att betala egna räkningar. En del vet fasen inte ens vad en faktura är... Shit pommes frites säger jag bara.... Idag har vi även haft medlyssning. Vi har fått sitta med en mer rutinerad agent och fått höra på hans eller hennes samtal. Jag hade tur. Jag hamnade bredvid min kusins pojkvän (som jobbar på samma ställe som jag. Ja självklart eftersom det var han jag lyssnade på alltså..) han är supertrevlig och var mycket pedagogisk, men det är ändå hundra saker som snurrar i huvudet. På fredag har vi prov på fakturadelen, så ikväll blir det bara plugga... Men, fan vad kul det är!!!!!!!!!!!!!!

Positivt
: Idag dök två tunikor upp som jag har beställt från HM.. Trodde nästan att de hade försvunnit posten. I vintras försvann ett paket som jag väntade på skitlänge och det var världens sjå att leta reda på det. Ja det gick ju aldrig för det hittades inte. Istället fick jag ett nytt. Ni som har hängt med superlänge på min blogg vet att jag beklagade mig högt och länge om det på gamla VR-bloggen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0