Killars (väldigt) korta minne...

För ett tag sen (typ förra veckan eller så) fick min sambo reda på en stor och trevlig och väldigt glad nyhet!! Men tror ni att han outade den för mig på direkten??? Ehh nej! Här har jag gått ovetandes om detta ett bra tag!! Fick reda på nyheten i tisdags!

Tomas: Vet du, blablablablablablablablablablaaa!! Visst är det skoj!!??!!

Jag: Men! Vad är det du säger? Vad roligt! Guuud vad kul!! När fick du veta det här??

Tomas: Ja det var ett par dagar sen, tror jag, jag minns inte riktigt...

Jag: VAAAAAAAAAA?????? Är du inte klok!!!?????!!! Har du vetat det här flera dagar innan mig och inte sagt nått??? Fy fasen så taskigt!!

Tomas: Jag glömde...

Jag: Näe fy!! Jag ska minsann hålla mina glada nyheter för dig då ett par dagar så ska du få se hur det känns!!

Tomas: Men förlåt, jag glömde..

Jag: Dummo!!

Och om den, som nyheten berör, läser min blogg och känner på sigatt det handlar om sig själv, så vill jag bara säga supderdupergrattis från mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0