Målarmästar´n

Har precis målat klart mina stolar. Är mycket nöjd, måste jag säga. Dock är hela jag nerkladdad med färg. Mina händer och naglar ser inte så roliga ut.. Hoppas att det går bort snarast. Är i alla fall skönt att de är färdigmålade. Nu är det bara att vänta tills färgen har torkat, sen ska jag ta upp dom hit.. (har målat dem i vårt hobbyrum nere i källaren).

I kväll är Tomas och jag bjudna på grill hos ett par vänner. Vi skulle vist bli 19 stycken, så det blir nog drag. Eller inte. Tomas och jag är det enda paret som INTE har barn där så.... Ja vi kommer nog att känna oss ganska ensamma. Fast jag gillar ju ungar och ungar gillar mig så jag kommer nog att få det roligt!!!

Ska sticka iväg och brottas med alla andra fredagslediga människor på den lokala stormarknaden. Kul. Måste fixa käk tills ikväll för det är knytis. Jag har tänkt att vi ska grilla kycklingfilé som jag ska marinera i en "smokey-honey"-marinad (den absolut godaste marinaden till kyckling).


Kommentarer
Postat av: jennie

Jag tycker att det är skönt när det är barn med, de fungerar skitbra som isbrytare och det blir spontant och inte så fint och donat allting. Och så kan man ju alltid vara lektant om man tröttnar på de andra vuxna... :-)
Hoppas ni får en mysig kväll, kramkram!!

2007-08-17 @ 15:39:08
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja jag håller med. Det är skönt med kids, fast det var skönt att det inte var mina kids igår. När barnen bara skrek och gormade så satt jag där med min lilla grillade kycklingfilé och bara njöt av att kunna äte ostört
;o) Sen lekte jag hela kvällen!! Kram från mig

2007-08-18 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0