Min tid fylls ändå...

Var ju på kalas igår. Lillkusinen har en sånn där stor studmatta som varenda människa har i sin trädgård. Hade aldirg provat att studsa på en sånn förrän igår. Herre, vad roligt det var. Shit, jag var som värsta studsmattedrottningen (även om jag inte vågade mig på några volter, som lillkusinen gör) jag hoppade och hoppade och hoppade och pappa fotade mig i luften när jag hoppade omkring där som värsta lilla barnet ;o)

Trots att jag inte har nått arbete så har det hittills inte varit särskilt svårt att fylla mina dagar. Idag ska jag till exempel hem till lilla farmor och hämta bordet som jag fick lov att ta!! Har fått låna mammas bil för hon har semester, så jag hoppas att det går in där fall man fäller sätena bak, annars får jag vänta tills Tomas kommer hem så får vi ta det på hans pappas släpkärra, för jag vågar inte köra med släp själv...

Tror att mamma och jag ska förbi kyrkogården med. Idag skulle gammelmorfar fyllt 97 år. Han betydde väldigt mycket för mamma som aldrig haft sin biopappa nära, så därför tänkte jag följa med mamma dit idag och stötta lite...

Ha en fin onsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0