Plastlik i badkaret

I morse möttes jag av en trevlig syn i badrummet. Jag gick upp. Satte mig och kissade. Skulle hoppa in i duschen (ja eller badkaret då, eftersom det är det vi har) och AHHHHHHHHHHH!!!! Möts av ett lik. Ja inte ett riktigt lik. Utan mer ett plastlik. Lilla fixar-Frasse (Tomas) tyckte tydligen att det var en skitbra idé att släpa hem kapellet på hans pappas släpkärra och rengöra det i vårt badkar. Hallå!!?? Hur många gånger ska jag behöva påminna herrn om att vi bor i en 2:a UTAN garage eller andra större utrymmen där man kan fixa sånt här. Gudars, jag tror jag blir galen snart. Nu har jag inte haft lust att duscha på hela morgonen/förmiddagen för jag vet inte vad jag ska göra av plastliket. Känner ändå att det snart börjar bli dax att göra sig i ordning för dagen. 

Godmorgon Sverige!!

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0