Revenge

                                               image311
 

Hämnden är ljuv
, som det så bekant brukar heta. Min kära sambo har en längre tid klagat över mina snarkningar.. Hallå!! Som om jag skulle snarka liksom.. (okej, lite då, men det är mest när jag är förkyld..) Jag har sagt tillbaka till Tomas att han snarkar fan åxå. Det är bara det att han har liksom inte trott på mig.. Vad göra?? Jo spela in såklart!! Så i söndags när jag låg i sängen och kollade på Beckfilm (för hundrade gången eftersom TV4 inte verkar ha några andra filmer på lager) så fick jag för mig att jag skulle spela in Tomas. Han snarkade fan så högt att jag knappt hörde vad de sa i filmen.. (fast det gjorde ju inte så mycket eftersom jag sett filmen så många gånger innan). Idag vid middagsbordet kände jag att det var dax att lägga korten på bordet och spela upp min lilla trudelutt.
Jag: Du snarkade i söndags!!! (anledningen till att jag inte tog upp det förrän idag var för att jag inte träffade Tomas igår. Jag var borta hela kvällen och han hade somnat när jag kom hem)

Tomas: Ehh.. Jag tror faktiskt inte det. Jag har aldrig snarkat!!!

Jag: Jo tänk för att du har det!! Jag har bevis!!! (här går jag och hämtar min mobil och spelar upp snarkljudet som är tydligt och MYCKET högt!!)

Tomas: (tveksamt) Är det där jag??

Jag: Japp det kan du skriva upp...

Här börjar Tomas fnissa som en galning. Precis innan har han tagit en klunk mjölk. Nu liksom bara sprutar det ur honom och han kan inte sluta skratta. Inte jag heller. Jag skrattar åxå. Tomas ser en aningens generad ut åt det ljud som han lyckas åstadkomma när han sover. Kul att man kan glädja nån!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är väldigt roligt att spela in någon som snarkar, så länge man inte blir inspelad själv som jag blev. Sen skickade D glatt runt mitt snarkande till sina vänner så dom kunde ha det som ringsignal när jag ringde... Hahahaah... Hoppas allt är bra gumman!
Kramar

2007-08-21 @ 21:12:26
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hahahahahaa!! Gud vad roligt. Kanske ska sattsa på det, att ha Tomas snarkande som ringsignal!! Allt e bra med mig, hoppas att det är det med dig med!! Stor kram!!

2007-08-22 @ 08:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0