Snyggot

Idag börjas det minsann i tid med att göra sig vacker. Har målat naglarna (färg Zanzibar från Mavala om nån är intresserad). Har även kletat in mig med en tancan-servett som jag fick av Jenny idag. Står att resultatet ska komma inom 3 timmar. Jag vill att det ska komma på direkten så att man ser att man fått det jämt. Kul om jag upptäcker senare i kväll att jag har missat en fläck. Så himlans typiskt mig i så fall....

Kvällens outfit såhär långt:

♥ Mysbyxor
♥ Fult linne från HM
♥ Rött hårband
♥ Inget smink
♥ Mycket fint målade naglar

Kvällens outfit så som den är planerad:

♥ Svarta stuprör
♥ Nya toppen i "senapsgult". (nä fy fan vad fult det lät. Senapsgult. Herreguuuuuuuuud tänker alla nu, ska den bruden verkligen ha den färgen?? Hon som är så blond. Jamen visst säger jag, jag har ju tancanat hela min överdel av kroppen med en servett så nu är jag värsta brunot. Ska bättra på ännu mer när jag duschat sen så jag kan nog minsann ha en sådan top!!) Om min kära sambo av nån andledning kommer att läsa detta så är toppen inte ny, den har jag ju förfasen haft i min garderob i ett decennium, det vet du väl älskling??
♥ Många armband i trä och guld alt två svarta halsband lånade av Jenny (tack!!)
♥ Svarta pumps med lite "grövre" klack
♥ Jävligt snygg make up (Och mycket. Less is inte more)
Mycket fint målade naglar
♥ Nyfixat hår a la frisörjenny

Hoppas att alla får en underbar kväll i kväll!! Det ska jag ha...

Och musiken?? Ja ikväll går den här på repeat. I alla fall hemma hos mig... Hahahhahahahaaa....





Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, superbra inlägg, helt unretusched om verkligheten. Jag gillar! Hoppas kvällen var härlig, kramar!!

2007-08-19 @ 16:32:59
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åhh vad roligt att nån tycker om mina små inlägg!! Blir glad!! Stor kram från mig!!

2007-08-19 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0