Tattoo or not??

Jag har varit så fruktansvärt sugen på att "märka mig för livet" ett tag nu. Liksom ett litet litet hjärta på insidan av handleden, alternativt mitt namn med små små bokstäver. Shit. Vill ha. Är så grymt sugen på att göra detta. Även om sambo Tomas hotar med att lämna mig (han gör det ofta, när det är nått jag vill som inte han vill. En ful ovana??). Men man ska ju göra som man själv vill. Har tatuering sen tidigare så jag vet vad jag ger mig in på... Och det är ju inte så att jag har tänkt göra nån vulgotattoo på överarmen, typ ett stort kinesiskt tecken eller så (no thanks, inte en chans) eller en stor tribalblaffa i ryggslutet. Nej, jag vill bara ha ett litet hjärta. Tänk Karolina Gynnings hjärta på handleden så fattar ni...... Vad tycker ni ska jag eller ska jag inte????

Kommentarer
Postat av: sofie

Klart du ska tatuera dig! När jag ska tatuera mig (när nu det blir) ska jag göra en stjärna på insidan av handleden som Ashlee Simpsons typ. Det lät bra med hjärtat. Lycka till!

2007-08-04 @ 21:21:23
Postat av: Åsa

Tack för lite positiv respons. Känns som att jag bara "måste" göra det här!!!!

2007-08-06 @ 08:36:57
Postat av: Jenny

Självklart ska du tatuera dig! Är inne på samma spår på handleden då jag redan har en i svanken och på skuldran, men jag vet inte heller om jag törs... syns ju så himla bra på mitt jobb, svårt att dölja det om man vill...

2007-08-06 @ 08:46:31
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack för mera stöd!! Mmm det är klart, det är svårt att dölja handleden, men det är så himlans fint tycker jag!!

2007-08-06 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0