Tomas & Hedvig har nått gemensamt

                                                     image279



Min sambo kan ibland dra en "vit lögn" som han kallar det. Eller kallar han det för "ame, jag skojade ju bara". Ja men självklart, det fattade jag med en gång. Jag fattade precis när han sa att han köpt en ny bilstereo för 10.000. Jamen det är ju självklart att det bara är ett skämt!!! (HUR FAN SKA MAN VETA DET EGENTLIGEN??????????) Så förut när jag pratade med Tomas stirrade han upp mig big time om en film jag lånat av ett par kompisar och sa att jag var tvungen att lämna tillbax den till dem idag, annars skulle jag bli halshuggen typ. Kompisen jag lånat filmen av satt i Tomas bil samtidigt som vi pratar och vad Tomas inte vet är att han (kompisen) talar om för mig när Tomas ljuger. Så två minuter senare fick jag ett mess: "han ljuger". Tack bra, nu vet jag. Jag behöver inte stirra som en galning i kväll!

                                      Ärlighet varar längst. Det är fult att ljuga!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte ljuga... Det är både på gott och ont.. Idag letade pappa efter en ganska stor påse med körsbär som han köpte igår och blev sugen på. Han sa till mig i förbifarten att det var lustigt att den var borta.
- Jaaa, sa jag lite dröjande..
Två minuter senare fick jag erkänna att jag gått upp till hans hus och norpat det och ätit upp alliohopa själv utan att fråga...
Pappa skrattade bara och sa att hade jag varit smart hade jag skyllt på Gillan:)
Hoppas allt är bra med dig gumman!
Kramar sofie

2007-08-01 @ 23:54:34
URL: http://www.blondinens.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej!! Vad roligt att höra ifrån dig!! Ärlighet varar längst vet du!! Har åxå ganska svårt för att ljuga, fast en och annan vit lögn kan man väl dra nån gång....
Kram från mig!!

2007-08-02 @ 08:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0