Trötthetsåsa

Usch vilken dag. Är supertrött. Somnade inte förrän halvtvå i natt. Låg och vände och vred på mig. Det var supervarmt och Tomas snarkade som en liten gris. Var till och med tvungen att spela in honom med mobilen för han tror inte på mig när jag säger att han snarkar, men nu har jag minsann fångat det på mobilen!! Antagligen berodde min vakenhet på att jag sov några timmar igår eftermiddag. Inte särskilt smart. Jag borde ha lärt mig det. Men shit, jag var verkligen supertrött igår.

Nu ska jag sticka hem till mamma en sväng. Ska skriva ut ett par grejer. Som om det inte räckte med att vår dator uppför sig som en idiot så har även vår skrivare ballat ur. Ja så jäkla typiskt. Måste skriva ut lite papper till en grej i eftermiddag. Om det går vägen så lovar jag att berätta vad det är, men eftersom jag inte vet hur det kommer att gå så avslöjar jag ingenting nu. Men det är fritt fram för att önska mig lycka till ;o)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till vad det än är nu då! Jobb kanske? Kraam!

2007-08-20 @ 13:01:43
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack!!! Avslöjar senare!! Kraam!!

2007-08-20 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0